KKY: Katsaus suomalaisen kuluttajan sielunelämään & uudet digitaaliset ratkaisut kauppakeskuksissa

5.4.2023, klo 15.00 - 16.00
15.3.2023, klo 00.00 - 3.4.2023, klo 16.00
Olli-Pekka Pajala, olli-pekka.pajala@rakli.fi, +358505169243

Tervetuloa kauppakeskusten ajankohtaiskatsaukseen. 

Ohjelma

Retail Buying Study – katsaus suomalaisen kuluttajan sielunelämään
Teemu Putto, Interim COO, Business Director, Kuulas
Retail Buying Study on Mediabrands-konsernin toteuttama Pohjoismaiden suurin kaupan alan tutkimus, jota on Suomessa tehty vuodesta 2015 alkaen. Mistä tutkimuksessa on kysymys, ja minkälaisia havaintoja suomalaisen kuluttajan asenteista ja ostokäyttäytymisestä sieltä voidaan nostaa? Siitä kertoo Mediabrands-konserniin kuuluva tutkimusyritys Kuulas Helsinki.

The Digital Shift Within Finnish Shopping Centers Didn't Happen
Morten Mørken, Nordic Sales Director, Placewise
Placewise have been working with shopping centers and retail destinations for more than two decades. As a company helping more than 1100 properties and destinations in 25 countries across 3 continents - we have seen technological initiatives fail and succeed. Technology alone has (almost) never worked. Technology to enable a strategy, however, can be a strong combination.
 



Suomen Kauppakeskusyhdistys r.y. KKY
Hybriditilaisuus, AnnaK, Annankatu 24, 5. krs. / Teams