KKY: Uudet palvelut ja asiakaskokemuksen kehittäminen - 10 tekoa kauppakeskuksissa (osa 2)

1.9.2023, klo 09.30 - 11.00
19.6.2023, klo 00.00 - 30.8.2023, klo 23.30
Mikko Östring, mikko.ostring@rakli.fi, 0503018933
Vuoden kauppakeskusteko -kilpailun case-esittelyt jatkuvat Uudet palvelut ja asiakaskokemuksen kehittäminen -kategorialla. Tähän osallistuu yhteensä 10 casea, jotka kuullaan kahdessa tilaisuudessa elo- ja syyskuussa. Tervetuloa mukaan!

Tilaisuuden ohjelma

Kamppi Helsinki: Asiakaskokemuksen parantaminen 
Redi: Kiertotalouden koko elinkaari yhden katon alla  
Kauppakeskus Sello: Sellon Viaporintorin kesäterassi  
Kaupunkikeskus Lippulaiva: Lippulaivan palvelukonsepti 
Kauppakeskus Columbus: Automaateilla lisää palveluita ja joustavuutta asiakkaille
Pikku Hansa: Pikku Hansa – pienten kaupunkilaisten oma tila 


Suomen Kauppakeskusyhdistys r.y. KKY
Webinaari